Post by plaserylundream on Feb 28, 2022 10:57:49 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Adley\u0027s PlaySpace ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Adley\u0027s PlaySpace IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka poäng ▞▞▞
▞▞▞ Adley\u0027s PlaySpace 2022 version ▞▞▞
När jag laddar ner appen stängs bara av när den är på startskärmen
Lägg till fler planeter och ännu fler platser som ett köpcentrum och kan du lägga till Adleys trädkoja? Och vi behöver fler raketer
Kan inte spela. Appen öppnas men när du väljer ett spel stängs appen. Mycket frustrerande för barnen.
Jag älskar adley jag gillar adley är en awsom chanal och jag och min syster älskar det här spelet det är och awsom-spelet men jag vill ha nya planits-pleaser och lite mer färgläggande pagas-pleaser och avrithing är fantastiskt jag älskar spelet så mycket och jag är glad att du galen det här spelet du och jag älskar det här spelet och min mamma aprishi gillar det här spelet mycket och jag hoppas att ni alla har en bast-dag någonsin och mestadels marinen och ni jag älskar marinen hon är så skärrad jag älskar henne och jag älskar henne så mycket jag är så ak säga tid för den nya apdate och nicos creyat if spa
Det är ett fantastiskt spel och älskar det så mycket, det bästa som någonsin spelat
Adley när jag tittade på dina videor var jag typ 5 år gammal och nu älskar jag ditt spel eftersom mina poäng från striden var så många poäng och jag måste ge dig en femstjärna!
Appen stängs hela tiden när du väljer en bild att färglägga...
Jag rekommenderar detta spel för unga kreativa barn
Fantastiskt spel min 4-åriga dotter älskar det och adley...
Jag gjorde om nedladdningen och den laddades ner ordentligt. Det fungerar och det verkar som att det kommer att bli ganska bra.
Kan inte ens öppna appen
Det här spelet är häftigt och riktigt coolt Jag älskar papper Mario som grafik men kontrollerna för Niko vi är riktigt svåra Jag föreslår känslighetsjustering sak Jag tycker också att Adley är en bra YouTuber
A för adley
Stunt Car Extreme Závody mov
sämsta spelet
Adley's PlaySpace Приключения qxv
Ja men det är lite knepigt jag älskar en för ADLEY jag vilken hon är fantastisk och kreativ,smart och LOVELY, rolig, söt😅😅😅, och OTROLIG, FANTASTISK, GALEN,upptagen och glad, lite ledsen, lite liten bit hemska, obekväma stunder, njutbar,trevlig, hon gör trevligt teamwork och ARG ibland, det gör mig glad och full av glädje. Jag ska titta på hennes videos nu BYE bye😉😉😉😌😌😌👍😃👍😃
laddar inte, gråter 5 år gammal. kraschar vid lanseringen.
Jag gillar spelet
Laddade ner flera gånger och varje gång jag öppnade den svarade den inte. Raderad för gott.
Rtwgzgof JoJo siwa spel JoJo siwa spel.
Adly du är den bästa youtubern någonsin min syster och jag tittar alltid på dina kanaler hela tiden!!!! Jag gillar dina videos !!!!😁😁😁😁😁😁🦮🐕🦺
Adley, älskar ditt spel så mycket! Jag är 5 och jag har tittat på dina videor sedan jag var 2 år gammal! Jag gillade att skjuta fedamm på draken, det var roligt! Jag skulle älska att sova över hemma hos dig. Hejdå Adley!
Installerar inte
Min son älskar det här spelet och kommer att skicka massor av tid att spela.
Saleah Hayes
Tack så mycket Shonduras Fam för denna gratisapp! Mina döttrar älskade det och de har verkligen roligt! Adley, hela vägen från Filippinerna älskar vi dig och tar hand om dig! - Familjen Dela Cruz 😘💕
😀
Det är superkul och jag vill göra ett spel precis som det
DET ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ BRA! Jag har precis börjat spela och jag älskar love LOVE it gör fler adley-videor och en om unicorn catch!!
Ladda ner både detta och enhörningsspelet. Och jag är både när du klickar på att målarspelsappen bara kraschar. Hjärtkrossad 4-åring
Mycket bra mycket bra bra spel bästa spelet någonsin faktiskt
Jag gillar ett a for adley-spel, det är väldigt roligt och jag tittar på hennes videor
Spännande att prova. Men appen kommer inte att öppnas. Undrar om detta åtgärdas?
Adley's PlaySpace ጀብዱ xiyn
Bra eftersom man kan färglägga och ha kul på många sätt
Adley's PlaySpace Dobrodružné umde